donderdag 29 mei 2014

BE CREATIVE NAGELLAK



Ik review dit superleuke nagellakje van Be Creative! Benieuwd of dit lakje mij bevalt?





Ik ben dol op nagellak, en daarom review ik dit ook graag! Dit nagellakje van Be Creative trok meteen mijn aandacht toen ik in de Ici Paris winkel stond. Ik moest het hebben! ;)
Ik had nog niets van dit merk dus ik wilde weten of dit wel geschikt was en een goed merk was. Ik kocht het in de kleur 022 Memento, wat een mooie koraal/peachy roze kleur is! Wat perfect is voor de zomer, die er nu bijna is!

Als je de dop eraf haalt, dan kom je bij het dopje met het applicatortje. Hij heeft dus twee doppen! Zo ziet het lakje er opeens heel anders uit, maar nog steeds super subtiel en leuk! Het flesje heeft een mooie, smalle taille waardoor je het makkelijk kan vasthouden. 

 Zoals je ziet is het kwastje best dun, wat betekent dat je er netjes mee kan werken op bijvoorbeeld je pink. Maar als je je duim wilt lakken gaat dit wat langer duren, maar nog steeds heel netjes! 
Het is verder makkelijk om met het kwastje te werken en het brengt gelijk aan over de nagel.

Na het aanbrengen van twee dunne lagen ziet de lak er super mooi uit! Het glanst super mooi na twee lagen! Na het eerste laagje heb je ook al goede dekking maar voor de zekerheid en voor natuurlijk wat extra glans breng je twee lagen aan!

Ik ben super tevreden over deze nagellak! Niet alleen de kleur is mooi, hij brengt ook nog eens fijn en goed aan. Hij bevalt me goed, dus zeker een aanrader als je opzoek bent voor een goede nagellak waar je wel wat voor wilt betalen.  

Be Creative nagellak is te koop bij de Ici Paris en kost €8,99. 

XOXO




Geen opmerkingen:

Een reactie posten