vrijdag 30 mei 2014

MAXFACTOR CLUMP DEFY MASCARA (WATERPROOF)

Na veel goede dingen over deze mascara gehoord te hebben besloot ik hem ook maar te proberen, benieuwd of hij bevalt?




De verpakking is niet zo bijzonder, een standaard mascara-verpakking. Niks mis mee!
De mascara die ik test is waterproof, dat kan je zien aan het blauwe detail, de niet-waterproof variant heeft dit niet.  



Wat zo bijzonder is aan deze mascara is dat hij een borsteltje heeft dat een soort van boogje is. 

Hier zie je de vorm beter. Er zitten geen klontjes aan het borsteltje, dus ook geen klontjes aan de wimpers ;)


Het borsteltje separeert de wimpers goed waardoor het een mooi en natuurlijk effect krijgt. De mascara zorgt vooral veel voor lengte, niet echt voor volume. Dat vind ik zelf geen probleem, juist iets positiefs. Maar dit kan voor iedereen anders zijn. 

Ik ben heel erg blij met deze mascara, hij separeert de wimpers goed en zorgt voor veel lengte. Er is alleen één nadeel..... De mascara is niet 100% waterproof. Na een heftige regenbui zit de mascara niet helemaal meer waar hij hoort te zitten. Ik had anders verwacht voor een mascara van 15 euro. 

Al met al zou ik deze mascara zeker aanraden! Maar als je een waterproof mascara zoekt is dit misschien niet helemaal wat je bedoeld ;)

Deze mascara kan je kopen voor €14,99

XOXO








Geen opmerkingen:

Een reactie posten