zondag 1 juni 2014

MINERS COLOUR QUILT SOFT POWDER BLUSH

Ik review vandaag deze supermooie blush van Miners! Ik ben heel erg fan van deze blush, ik draag hem vaak, wil je weten waarom?




Dit is een hele zachte, mooie blush met vier warme tinten. Deze blush kun je altijd dragen, dus is makkelijk te combineren! Het is een poeder blush dus goed aan te brengen met een kwast. De verpakking is niet te moeilijk en ziet er subtiel en mooi klassiek uit.
Zoals ik al zei zitten er vier mooie warmen tinten in. Die kan je samen tegelijk aanbrengen op je wangen maar je kan ze ook los aanbrengen.

De kleuren zijn vier verschillende tinten; donkere en lichte. Je kunt het natuurlijk als blush gebruiken, maar ook als oogschaduw! Als oogschaduw is deze blush ook zeer geschikt. Er zit niet echt iets van glitters of een shimmer in maar er zit een hele mooie gloed in.

Hier heb ik de kleuren geswatcht. De kleur linksonder van de blush is de linker kleur op mijn arm. De kleur linksboven is de tweede van links op mijn arm. Rechtsonder in de blush is de derde kleur op mijn arm en rechtsboven is de vierde kleur! Goed gepigmenteerd en echt  heel erg mooi! Ik vind vooral de gloed die het geeft een pluspunt.

Miners is een Engels merk, het is dus ook niet in Nederland verkrijgbaar, echt heel jammer want ik ben benieuwd naar de andere producten van dit merk.
Je kunt de blush gelukkig wel op de website bestellen: http://www.minerscosmetics.co.uk/

De prijs is €5,95 dus zeker niet duur voor zo'n mooie blush!

XOXO


Geen opmerkingen:

Een reactie posten