zondag 15 juni 2014

NIVEA HYDRATERENDE DAGCRÈME & NIVEA VOEDENDE DAGCRÈME

Vandaag review ik deze 2 dagcrèmes van nivea, kijk mee!




De crèmes komen in kleine doosjes, een blauwe versie en een roze. De roze is de voedende dagcrème en de blauwe is de hydraterende. Ik vind de doosjes er leuk uitzien, simpel maar wel duidelijk en vrolijk.

Ik begin met de blauwe 

In het doosje zit deze tube, de tube bevat 50 ml en ziet er net als het doosje duidelijk maar leuk uit. 


Klinkt goed! Zeker het feit dat er SPF in zit vind ik een groot pluspunt. Het is misschien niet genoeg voor een zonnige zomerdag maar voor mensen die niet snel verbranden (zoals ik) is dit op een 'gewone' dag meer dan genoeg. 

De tube heeft een draaidop. Ik had het persoonlijk praktischer gevonden als de dop aan de tube vast zat, met een soort 'klik-systeem' als je snapt wat ik bedoel haha ;)

De crème zelf is wit en smeert makkelijk uit. De crème bevat wel parfum, dat ruik je goed als je de crème gebruikt. Persoonlijk vind ik dit geen probleem want ik vind het wel lekker ruiken, maar als je hier allergisch voor bent of het gewoon niet fijn vind als je dagcrème parfum bevat is dit misschien een minpuntje. 

Voor diegene die de ingrediënten interessant vinden is dit de lijst. 


De crème trekt snel in, je voelt hem dan nog een tijdje een beetje zitten. De crème hydrateert de huid goed. Nu heb ik van mezelf niet een heel droge huid maar toch vind ik het wel fijn om een dagcrème te gebruiken en daar is deze zeer geschikt voor. 

Dan nu de roze! 



Ook hier geldt weer: leuke, simpele en duidelijke verpakking. 

Ook dit klink heel goed!



De crème is wit en smeert goed uit. Ik heb bij deze crème het gevoel dat ik meer een laagje crème overhoudt op mijn gezicht na het gebruiken. Dat heb ik bij de blauwe variant niet. Ook deze crème heeft een duidelijke geur. 

De ingrediënten.

Om heel eerlijk te zijn merk ik het verschil tussen de twee dagcrèmes niet heel goed. Bij de voedende dagcrème (roze variant) heb ik meer het gevoel dat er een laagje crème op mijn gezicht blijft liggen. Dat gevoel heb ik bij de hydraterende minder. Omdat ik de crèmes over het algemeen redelijk vettig en dik vindt breng ik ze liever voor het slapen aan. Zo kan de crème de hele nacht intrekken en is het niet nodig om in de ochtend een crème te gebruiken. 



De crèmes zijn verkrijgbaar bij de kruidvat. Omdat ik de crèmes al een tijdje heb weet ik de prijs niet 100% zeker meer maar volgens  mij heb ik per stuk €4,99 betaald. 

XOXO







                         

Geen opmerkingen:

Een reactie posten