woensdag 18 juni 2014

MOST WORN THINGS TAG!


Vandaag doe ik de most worn things tag! kijk dus snel mee! 



De tag bestaat uit 11 vragen, ze gaan dus over wat je het vaakst draagt/gebruikt. 

1. Nagellak
Eigenlijk draag ik geen nagellak, ik vind het altijd mooi als mensen nagellak dragen. Een pastel kleurtje (blauw!!!) bijvoorbeeld. Maar ik heb er geen geduld voor haha ;) Als ik dan toch een favoriet nagellakje moet kiezen (in mijn bezit) is dat een lakje van be creative, nummer 22 memento. Er staat een review van op de blog, klik.



2. Haarproduct 
Haarproducten gebruik ik dan weer wel veel! Mijn favoriet is deze make it shine spray van de andrélon pink collectie. Hij zorgt er echt voor dat mijn haar glanst. Ik heb ook het idee dat hij mijn haar een beetje stug maakt wat weer voor volume zorgt. Multifunctioneel product dus!


3. Tas
Als het even kan neem ik het liefst geen tas mee, ik ben niet iemand die per se van alles mee moet sjouwen. Maar als ik naar school ga moet ik natuurlijk wel een tas meenemen, vandaar dat ik mijn cowboys bag  heb gekozen. Ik gebruik deze tas niet alleen voor school, ik neem hem ook mee naar de stad of als ik ergens anders naartoe moet. Het is een fijne tas met veel vakjes. 


4. schoenen
Ik hou het meest van comfortabele schoenen die lekker zitten, waar ik lang op kan lopen en die er leuk uitzien. Ik heb het natuurlijk over all stars. Ik heb all stars in de kleur 'carnival pink' de lage variant. Ik vind ze echt heerlijk zitten en hoewel ze aardig duur zijn voor een stukje stof vind ik ze het geld zeker waard.



5. accessoires
Deze was niet zo moeilijk, ik ben namelijk de laatste tijd helemaal gek op kleine zomerse armbandjes. Die typische souvenir-armbandjes. Je kent ze vast wel. Overal waar ik op vakantie ga probeer ik er wel een te scoren. Ik vind ze zo leuk! ze staan bij alles en zijn subtiel. Dit zijn mijn favoriete:


6. Kledingitem
Net als bij de schoenen geldt: comfortable & leuk! Kleding moet lekker zitten en er leuk uitzien naar mijn mening. Ik ben dus gegaan voor iets zomers. De playsuit is te dragen met of zonder panty, de afgelopen weken is het heerlijk weer geweest en dan draag ik de playsuit zonder panty. Maar daarvoor kan hij prima met een panty. De playsuit is van de H&M


7. foundation
Ik hou eigenlijk helemaal niet van foundation op mijn gezicht. Het liefst skip ik het hele 'foundation' gedeelte in mijn ochtend routine. Maar helaas is dat niet zo een goed idee haha. Daarom gebruik ik liever een bb cream i.p.v. een foundation. Mijn favoriet is de bb cream van de hema. Hij dekt prima en geeft een natuurlijk egaal effect. 


8. blush
In het begin was ik niet zo fan van deze blush, maar nadat ik hem een tijdje gebruikt heb ben ik om. Deze blush geeft echt een heel mooi natuurlijk effect. Ik breng de blush aan op mijn wangen, daarna blend ik hem over mijn gehele gezicht met een grote kwast. Dit is ZO mooi!  De blush is van catrice (060 Strawberry Frappucino)



9. lipstick
Eigenlijk is mijn most worn lipstick niet echt een lipstick, het is een lip polish. Namelijk een van catrice.  Ik dep een paar stipjes op mijn onderlip, en dan verdeel ik die stipjes deppend over de rest van mijn lippen. Zo krijg je een 'my lips but better' effect. (klik voor de review)


10. mascara
Deze mascara is echt heel erg fijn! Hij separeert de wimpers, geeft ze lengte etc. Ik gebruik hem elke dag, het enige nadeel is dat hij niet bepaald waterproof is. (klik voor de review)



11. oogschaduw
In de ochtend heb ik vaak niet genoeg tijd om oogschaduw te gebruiken. Maar als ik ergens heen ga probeer ik vaak wel wat oogschaduw op te doen. Ik grijp eigenlijk bijna altijd naar dit palette, hij heeft 6 naturel-kleuren waar je alle kanten mee op kan. De pigmentatie is goed en de kleuren zijn prachtig!




Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Als je nog een idee hebt voor een tag, laat het weten!

XOXO



2 opmerkingen:

  1. hooi,
    waar koop je dat lakje van be creative?

    Groetjess xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,
      Het lakje is te koop bij de ici paris :) voor meer informatie kan je klikken
      op de link die in dit artikel staat.

      XOXO

      Verwijderen