vrijdag 4 juli 2014

MAYBELLINE TERRE INDIENNE



Ik kwam deze bronzing powder met blush tegen in de Kruidvat bij het Maybelline schap, en ik was meteen verkocht! Ik ben zo blij met deze aankoop. Benieuwd waarom dit me zo bevalt?

Ik was opzoek naar een niet al te dure bronzer. Maar wel een matte. Ik was natuurlijk in de Kruidvat voor een budget bronzer. Ik keek eerst in het Catrice schap. Ik zag er wel een, maar niet helemaal precies wat ik zocht, die was iets te donker. Ik keek verder in het Maybelline schap. En ja hoor! Bingo!

Hij viel me op door het zomerse printje! Ik had deze nog nooit eerder gezien in het Maybelline schap, maar ik ben blij dat ik hem gevonden heb! Wat ook een voordeel is, is dat er ook nog een blush bij zit.
De verpakking doet me een beetje denken aan Rimmel. Dit is namelijk ook een draaidekseltje. Maar je hebt hem in één beweging open en als je hem meeneemt gaat het niet zomaar open. Super fijn dus!

Deze bronzer + blush is er in twee verschillende tinten. Ik heb de wat lichtere bronzer gekozen met de peachy blush en dat is kleur 09 - Golden Tropics. En er is ook nog een wat donkere bronzer met een wat meer rozere blush! Ik moet zeggen dat ik die ook heel erg mooi vindt. Hij bevat 16 gram, wat best veel is! 

Ik heb natuurlijk ook wat swatches gemaakt. Het geeft niet heel veel kleur af, maar wel voor een subtiele 'finish'. De bronzer is in het zonlicht niet helemaal mat, er zit een héél klein beetje een shimmer in. Maar dat is gelukkig niet overheersend maar heel subtiel!

Ik ben verder heel tevreden over deze bronzer en blush. Als je op zoek bent voor een matte, zou ik toch niet voor deze gaan. Maar als je een beetje shimmer niet erg vind, is deze perfect! Ook kun je kiezen tussen twee kleuren die goed bij jou huidskleur passen. 

Maybelline Terre Indienne Bronzing powder with blush kost €13,30 en is te koop bij de Kruidvat, Etos en Trekpleister. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten