zaterdag 5 juli 2014

MUA BLUSH

Er zijn zo van die dingen waar je er niet genoeg van kan hebben. Blush bijvoorbeeld, toen ik laatst in de kruidvat bij het MUA schap stond te kijken vond ik dat het tijd werd er een te proberen. Kijk je mee?


Dit is mijn eerste product van dit merk. Ik review de blush in de kleur: shade 1

De blush bevat 2,4 gram aan product. 

De verpakking is niet heel bijzonder. Rechthoekig doosje, de doorzichtige deksel is wel handig. Zo kan je zien welke kleur de blush heeft. De verpakking zelf voelt niet heel stevig aan maar over het algemeen vindt ik het er prima uitzien.


In de blush zelf staat het logo. De blush zelf is zacht roze, maar hij komt ook weer een klein beetje in de buurt van peachy. Kleuren beschrijven blijft een beetje lastig haha ;) 

De blush is goed gepigmenteerd, oppassen met aanbrengen dus! Over de kleur van de blush kan ik eigenlijk weinig zeggen behalve dat hij echt super-supermooi is! Ik denk dat deze blush bij elke huidskleur mooi zal staan. 

Ik ben echt helemaal fan deze blush van MUA!

Je kan de blushes van MUA kopen in de kruidvat voor €2,49 of op de site van MUA.

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten