maandag 7 juli 2014

MAYBELLINE BABY LIPS


Vandaag weer een review! Dit keer over de welbekende Maybelline Baby Lips. Waarschijnlijk ken je deze lippenbalsems al, maar ik vind ze zó fijn! Dus ik wil dit graag met jullie delen. :)




Ik hoorde en las echt heel veel positieve dingen over de Baby Lips. Ik wist wel dat ze die in Amerika verkochten, maar toen ik hoorde dat ze eindelijk naar Nederland kwamen, moest ik ze meteen hebben.Ik heb er meteen 2 gekocht (niet deze twee). Maar die had ik al eerder uitgepakt en gebruikt dus ik kond ze nog niet reviewen. Maar ik zag dat ze weer in de aanbieding waren bij de Etos. Dus ik moest ze meteen weer kopen, nu twee andere. Ik had al eerder de roze en de blauwe variant gekocht. Maar nu wilde ik de oranje en gele variant snel proberen!


Er zijn vijf soorten. Dit is de rode en die heet 'Cherry Me'. Het product zelf heeft de kleur rood en ruikt heel lekker naar kersen! De verpakking is trouwens echt super fijn. Heel 'Amerikaans'. Zo hebben ze de lippen balsems ook altijd in drugstores liggen in Amerika. En fijn verpakt in plastic, dus je weet zeker dat niemand aan de lippen balsem heeft gezeten.


Dit is de gele kleur en heet 'Intense Care'. Deze heeft geen kleur en ruikt niet echt naar iets. Deze is heel fijn als je droge lippen hebt.

 Dit zijn de ingrediënten van Cherry Me.


En dit zijn de ingrediënen van Intense Care.


En hier de swatches! Links 'Intense Care' en rechts 'Cherry Me'. Natuurlijk zie je de transparante niet maar integendeel zie je de rode prima! Hij geeft een niet heel rode kleur af maar een subtiel kleurtje en net zoals de transparante voedt hij je lippen ook nog eens.

De lippenbalsems heb je in vijf verschillende varianten v.l.n.r.:
- Intense Care
- Cherry Me
- Pink Punch
- Mint Fresh
- Hydrate
                                            


De Maybelline Baby Lips zijn te koop bij de Etos en kost €3,50.

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten