maandag 28 juli 2014

HOW TO STYLE: CROP TOP




De crop top is hét kledingitem wat je deze zomer in de kast móet hebben. De crop top is een super zomerse
top die iets (in sommige gevallen veel) korter is dan een standaard shirt. Leuk vind ik het zeker, maar hoe combineer je dit nou? Ik deel vandaag mijn tips en vertel de manier waarop ik mijn crop tops combineer, maar ook wat inspiratie foto's. Veel leesplezier! 

Cropped top + High waisted shorts



DISCLAIMER: Ik zeg natuurlijk wel leuk en vrolijk dat dit item hét item is wat je móet hebben, maar als je de crop top niet mooi vind, je er niet prettig bij voelt, of een andere reden, dat moet je het gewoon niet dragen! Ieder zijn ding ;)

Zelf heb ik 2 crop tops in mijn bezit, ze komen van de bershka. In feiten zijn het gewoon 2 shirtjes maar dan korter.

Er zijn meerdere manieren om een crop top dragen, bij de een zie je veel buik, bij de ander weinig tot geen. Het ligt eraan met wat je het combineerd, zo zie je bij een high waisted short/skirt veel minder bij dan bij een 'normaal' model. Dit is maar net wat jij mooi vindt. Persoonlijk vind ik het het fijnst om de crop tops met een high waisted short te dragen (ik heb wel een rokje maar daar vind ik strakke crop tops leuker bij, en die heb ik niet haha ;))

brandy melville crop top
Op de bovenstaande manier zie je niet heel veel buik, maar het is zeker wel een crop top! Dit vind ik zelf een fijne manier om een crop top te dragen. 

Cropped top + High waisted shorts
Ja dat klopt, deze zag je al bovenaan de pagina. Maar dit vind ik zo een leuke outfit! Wederom weinig buik maar toch overduidelijk een crop top. Ook hier geldt voor; zo combineer ik vrijwel altijd mijn crop tops.


                                            #Crop top #high waisted skirt
De foto is weliswaar van achter genomen, maar je ziet het idee ;) 



zaynmalikac | via Tumblr

zaynmalikac | via Tumblr


Outfit

Daisy🌻

Outfit for summer

www.romwe.com

H

G

Zoals je ziet zijn er ontelbaar veel soorten crop tops. Het hoeft niet meteen ordinair te zijn, of je hele buik te laten zien. Dus als je onzeker bent over jezelf of als je geen victoria secret angel body hebt hoeft dat niet meteen te betekenen dat je geen crop tops mag dragen! Zolang jij je er goed in voelt is het goed!

XOXO

bron: weheartit

2 opmerkingen: