dinsdag 22 juli 2014

ANDRELON DROOGSHAMPOO

Droogshampoo is helemaal in nu! Als je geen tijd hebt om je haar te wassen of je haar zit niet zoals je het wilt, spuit je een beetje droogshampoo in je haar en het is weer helemaal goed. Ik hoor echt super veel goede dingen over droogshampoo dus ik wilde het ook even uitproberen;)





Als ik het super druk heb met bijvoorbeeld school en leren, heb ik niet veel tijd om mijn haar te wassen. Natuurlijk was ik het om de 3/4 dagen, maar soms heb ik echt geen tijd. Dus een goed moment voor droogshampoo. Je hebt natuurlijk veel verschillende merken , maar ik was benieuwd naar de droogshampoo van Andrelon! Dus die review ik nu voor jullie.

Je hebt drie soorten; de blauwe, groene en gele. Langer fris, verrassend volume en zomer blond. Ik heb gekozen voor verrassend volume omdat ik heel zwaar en dik haar heb, en daar is moeilijk volume in te krijgen, dus ik was benieuwd of dit zou helpen. En het helpt, natuurlijk niet heel goed, maar prima. Ik spuit mijn droogshampoo in waar ik het nodig heb. En ik ga voorover hangen en ik kneed het in mijn haar.

Op de verpakking staat: geeft een verfrissende volumeboost aan je haar tussen de wasbeurten door. Het helpt zeker tegen het vet in je haar maar voor een echte 'volumeboost' is het een beetje te overdreven.

Sorry voor de foto, je ziet het niet echt goed maar op de achterkant staat: 'Om zonder je haren te wassen om toch een frisse look te krijgen, heeft Andrelon droogshampoo ontwikkeld. In een handomdraai is je haar weer luchtig en gemakkelijk te stylen. Andrelon droogshampoo is dé oplossing om je haar een verfrissende boost te geven, wanneer je maar wilt en waar je ook bent!'

Als deze droogshampoo op is, zal ik hem denk ik niet opnieuw kopen maar misschien een ander merk proberen. Ik ben benieuwd of die dan beter zijn of juist niet.

Hij kost €4,90 en is te koop bij elke drogist.
XOXO


Geen opmerkingen:

Een reactie posten